Number of the records: 1  

Skrytá sila Public Relations

  1. SYS0112365
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080542.8
    100
      
    $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Skrytá sila Public Relations $f Zdenka Kadeková, Juraj Neománi
    330
      
    $a V niektorých prípadoch sa PR ukázali účinnejšie ako reklama. Niektorí odborníci tvrdia, že článok má na spotrebiteľov päťkrát väčší vplyv ako reklama. Očakávaný vývoj komunikačných kanálov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 8-10 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033404 $a Kadeková $b Zdenka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034092 $a Neománi $b Juraj $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.