Number of the records: 1
Srovnání mezi dvorky
SYS 0112437 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094213.3 100 $a 20100412a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Srovnání mezi dvorky $f Veronika Bartošová 330 $a Prístup štátov k porovnávacej reklame. USA ako raj porovnávacej reklamy z dôvodu liberálneho postoja k nej. Počiatky porovnávacej reklamy v európskych štátoch a jej vnímanie ako nekalosúťažnej praktiky. Smernica Európskej únie, ktorá vymedzuje pravidlá pre využívanie porovnávacej reklamy na európskom trhu. Ázia verzus západný svet. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 33 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001181 $a Ázia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100412 $g AACR2
Number of the records: 1