Number of the records: 1
Ako eliminovať nedôveru k neziskovým organizáciám
SYS 0112487 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072240.9 100 $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako eliminovať nedôveru k neziskovým organizáciám $f Katarína Dražová 330 $a Ľudia na celom svete, ktorí majú potrebu pomáhať, sa združujú v organizáciách, ktoré sú známe pod všeobecným pojmom neziskové organizácie. K rozširovaniu humanitárnych myšlienok a projektov významnou mierou pomáha aj samotná marketingová komunikácia. Konkurencia v treťom sektore. Komunikačné aktivity a ich prínos k eliminácii nedôvery. Čiastkové ciele marketingovej komunikácie v neziskovej organizácii. Eliminácia nedôvery k neziskovému sektoru ako celku. Zvýšenie informovanosti verejnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 82-86 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 06 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000018 $x Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá 700 -1
$3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Number of the records: 1