Number of the records: 1  

Kríza - šanca pre outsourcing

  1. SYS0112709
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072243.2
    100
      
    $a 20100419a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kríza - šanca pre outsourcing $f Dominik Orfánus, Thomas Kloibhofer
    330
      
    $a Rozhovor s riaditeľom call centra Competence Call Center Thomasom Kloibhoferom. Činnosť firmy v Rakúsku, Nemecku, Švajčiarsku, Slovensku, Rumunsku a v Turecku. Najväčší klienti. Budúcnosť outsourcingu a call centier.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164913 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e ľudia - peniaze - podnikanie $v Roč. 17, č. 7 (8. apríla 2009), s. 32-34 $1 210 $a Bratislava $c TREND HOLDING, s.r.o. $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006445 $a telekomunikácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004077 $a outsourcing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030497 $a Orfánus $b Dominik $4 070 $p EUBFPMKPO $9 50 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034145 $a Kloibhofer $b Thomas $4 460 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100419 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.