Number of the records: 1
Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
SYS 0112871 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20230113114950.8 010 $a 978-80-8083-839-3 100 $a 20100423d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb $f Marian Gúčik a kolektív 210 $a Banská Bystrica $c Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici $d 2009 215 $a 120 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004303 $a podnik služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006092 $a sťažnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100423 $g AACR2
Number of the records: 1