Number of the records: 1
Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov
SYS 0113164 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240411071559.1 100 $a 20100503a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov $f Otília Zorkóciová, Gabriela Ratkovská 301 $a VEGA 1/0803/10 330 $a Pojem identita. Regionálna (sidelná), lokálna identita ako forma kolektívnej identity. Špecifiká budovania regional identity. Regional identity mix regiónu ako analógia corporate identity mixu firiem. Corporate design. Corporate culture. Corporate communication. Corporate image. Corporate behaviour. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164998 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 8 (2009), s. 143-162 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2009 541 1-
$a Particularities and targe subjects adherent to creation of corporate identity in non-firm subjects 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005188 $a psychológia ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005275 $a regionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0024645 $a Ratkovská $b Gabriela $4 070 $p EUBOBFKMO $9 50 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100503 $g AACR2
Number of the records: 1