Number of the records: 1
Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality
SYS 0113786 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128083029.8 100 $a 20100514d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality $f Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová 330 $a Podstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0095424 $1 010 $a 978-80-8070-966-2 $1 200 1 $a Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi $d Actual manager's trends in theory and praxis $e vedecký monografický zborník $f Štefan Hittmár a kolektív $z eng $v S. 198-203 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2008 $1 215 $a 302 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005422 $a riadenie procesné 610 1-
$9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006232 $a systém riadenia kvality 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0032357 $a Prajová $b Vanesa $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100514 $g AACR2
Number of the records: 1