Number of the records: 1
Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR
SYS 0114461 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072257.4 100 $a 20100603a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR $d Supply chain management (SCM) as a marketing tool for the competitiveness increasing of Slovak chemical industry $f Rastislav Ručinský, Martin Beca, Alexandra Chapčáková 463 -1
$1 011 $a 1336-5592 $1 200 1 $a Manažment priemyselných podnikov $e vedecký časopis Univerzitnej vedeckotechnickej spoločnosti, Zvolen $v Roč. 2, č. 2 (máj 2005), s. 33-38 $1 210 $a Krupina $c Róbert Jurových - NIKARA $d 2005 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0071870 $a Ručinský $b Rastislav $f 1978- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0074306 $a Beca $b Martin $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0001050 $a Chapčáková $b Alexandra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2 830 $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu
Number of the records: 1