Number of the records: 1
Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
SYS 0114488 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220105609.8 100 $a 20100603a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie $f Viera Frianová 330 $a Aktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0114478 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike $v Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31 $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2010 541 1-
$a Current approaches to evaluation of efficiency and effectiveness of marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0016140 $a Frianová $b Viera $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2
Number of the records: 1