Number of the records: 1  

Spiel und Spass mit Sprichwörtern im Unterricht

  1. SYS0114742
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084822.6
    100
      
    $a 20100611a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a ger $d ger $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spiel und Spass mit Sprichwörtern im Unterricht $d Hry a zábava s prísloviami na vyučovaní $f Danuša Lišková, Silvia Adamcová
    330
      
    $a Aspekty nemeckej frazeológie – príslovia, ktoré tvoria nielen pevnú súčasť slovnej zásoby, ale patria aj k náročnej oblasti ústnej komunikácie. Ustálené slovné spojenia patria ku kreatívnym zručnostiam vo výučbe cudzích jazykov a ich ovládanie patrí ku kľúčovým kompetenciám v oblasti všeobecnej a odbornej komunikácie. Obraznosť a zrozumiteľnosť niektorých vybraných prísloví.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0114366 $1 010 $a 978-80-225-2933-4 $1 200 1 $a Výučba cudzích jazykov v 21. storočí $b elektronický zdroj $e nekonferenčný [recenzovaný] zborník : Bratislava, marec 2010 $f vedecký redaktor Katarína Seresová $g zostavili: Ingrid Kunovská, Zuzana Kočišová, Mária Mrázová, Oľga Vereská $v S. 106-110 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034850 $a frazeológia
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $p EUBUJA $9 70 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003281 $a Adamcová $b Silvia $f 1984- $p EUBUJA $9 30 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100611 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.