Number of the records: 1
Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty
SYS 0115425 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220725111401.8 100 $a 20100629a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty $e dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu $f Emil Burák 330 $a Podnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115296 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*0005833 $a goodwill 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0006932 $a kultúra podnikania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001318 $a bonita 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004448 $a politika podnikania 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029025 $a Burák $b Emil $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100629 $g AACR2
Number of the records: 1