Number of the records: 1  

Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku

  1. SYS0115775
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072306.0
    100
      
    $a 20100712d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku $f Soňa Nemečková
    330
      
    $a Nástroje komunikačnej politiky a základné modely komunikačného procesu. Reklama a jej miesto v komunikačnej politike. Podmienky a zásady stanovené etickým kódexom pri tvorbe reklamy. Spotrebitelia v súčasnom trhovom prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 339-346 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006670 $a tvorba reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické
    675
      
    $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100712 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.