Number of the records: 1  

[International marketing]

  1. SYS0116909
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072313.9
    100
      
    $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [International marketing] $f Peter Baláž
    330
      
    $a Recenzia na monografiu, ktorá je členená na jednásť samostatných kapitol, pričom každá z nich je doplnená príkladmi z konkrétnej hospodárskej praxe vo forme tzv. mini case.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181544 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $d Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $v Roč. 58, č. 5 (2010), s. 543-546 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomický ústav SAV $d 2010
    470
    -1
    $1 010 $a 978-80-245-1631-12 $1 200 1 $a International Marketing $f Hana Machková $1 210 $a Praha $c Oeconomica $d 2010 $1 215 $a 190 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002363 $a hospodárstvo svetové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.