Number of the records: 1  

Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard

  1. SYS0117114
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207083528.7
    100
      
    $a 20100826a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard $f Katarína Čentéšová
    330
      
    $a Príspevok upozorňuje na bariéry v tradičných manažérskych systémoch. Čo je to Balanced Scorecard. Stanovenie si reálneho cieľa. Riadenie podnikovej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 40-42 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006210 $a systémy riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035236 $a Čentéšová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.