Number of the records: 1
Má budovanie značky význam?
SYS 0117168 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230912094842.8 100 $a 20100830a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Má budovanie značky význam? $f Jana Škutková 330 $a Názory na budovanie silnej značky a podpora vytvárania imidžu spoločnosti. Stratégia firmy a investície do budúcnosti. Značka (brand) meno), symbol, dizajn, alebo kombinácia prvkov, ktoré identifikujú produkty a služby a odlišujú ich od konkurentov. Značky včera a dnes. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182304 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 8 (2010), s. 48-49 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003273 $a meno obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100830 $g AACR2
Number of the records: 1