Number of the records: 1
Analysis of customer relationship development
SYS 0117886 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072322.4 100 $a 20100921a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analysis of customer relationship development $f Dagmar Lesáková, Markus Reheis 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Vymedzenie pojmu orientácia na zákazníka. Identifikácia a analýza indikátorov vývoja vzťahov so zákazníkmi v personálnych agentúrach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181541 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 39, č. 1 (2010), s. 21-30 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2010 541 1-
$a Analýza rozvoja vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003118 $a lízing personálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 90 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0035388 $a Reheis $b Markus $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100921 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1