Number of the records: 1
Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh
SYS 0117908 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072322.8 100 $a 20100922a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Vznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181541 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2010 541 1-
$a Euromarketing - managerial conception for the european markets 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100922 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1