Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie

  1. SYS0118010
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181130133739.8
    100
      
    $a 20100924a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie $f Miroslava Szarková
    301
      
    $a VEGA 1/4591/07
    320
      
    $a Res. slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Marketingová komunikácia je dôležitým pilierom každej podnikovej a podnikateľskej stratégie. V období globálnej hospodárskej krízy jej význam stúpa. Typy a odlišnosti marketingovej komunikácie podnikových a podnikateľských subjektov. Klasifikácia marketingovej komunikácie v nadväznosti na typ stratégie, ktorú jednotlivé podniky a podnikateľské subjekty v súčasnosti v záujme svojho prežitia, udržania si pozície na globálnych trhoch a zvýšenia svojej konkurencieschopnosti uplatňujú.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7318-903-7 $1 200 1 $a (KO)MÉDIA $e sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009 $v S. [1-5] $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100924 $g AACR2