Number of the records: 1  

Ponuka ako východisko predaja na trhu výrobnej sféry

  1. SYS0119052
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072328.3
    100
      
    $a 20101011d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ponuka ako východisko predaja na trhu výrobnej sféry $f Pavol Kita
    330
      
    $a Ponuka ako východisko predaja. Tri základné prístupy k ponuke - prístup založený na cene, na pútavosti ponuky, vyplývajúci z hodnoty. Nové prístupy k riadeniu ponuky vychádzajúce z hodnoty. Ponuka z hľadiska dlhodobého globálneho partnerstva zákazník - dodávateľ. Identifikácia prístupov dodávateľa k ponuke. Zistenie aktuálnych prístupov slovenských podnikov k ponuke.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 59-85 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101011 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.