Number of the records: 1
Event marketing
SYS 0119220 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072328.9 100 $a 20101012d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Event marketing $f Alexander Rozin 330 $a Predstavenie výstavníctva ako jednej zo zložiek event marketingu, popis dopadov hospodárskej krízy na túto oblasť a preskúmanie dôvodov, prečo prezentácia na veľtrhu či výstave predstavuje aj naďalej jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 123-130 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*p0074231 $a Rozin $b Alexander $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101012 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Number of the records: 1