Number of the records: 1  

Prehľad výsledkov súčasného výskumu pojmového mapovania a jeho vyžitia v pedagogickej praxi

  1. SYS0119600
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072331.3
    100
      
    $a 20101018a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prehľad výsledkov súčasného výskumu pojmového mapovania a jeho vyžitia v pedagogickej praxi $d <Die> Übersicht der Ergebnisse der gegenwärtigen Forschung des Concept Mapping und seiner Ausnutzung in der pädagogischen Praxis $f Jana Kucharová
    330
      
    $a Metóda pojmového mapovania a jej využívanie na dokumentáciu zmien v kognitívnej štruktúre žiakov. Nástroj formálneho i neformálneho hodnotenia vedomostí žiakov. Aktívne zapájanie žiakov do vyučovacieho procesu. Rozvíjanie záujmu žiakov o vyučovací predmet.
    463
    -1
    $1 011 $a 1337-9321 $1 200 1 $a Fórum cudzích jazykov $e časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov $v Roč. 2, č. 3 (2010), s. 40-46 $1 210 $a [Sládkovičovo] $c Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007045 $a vyučovanie programové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036009 $a Kucharová $b Jana $f 1981- $4 070 $p EUBFAJKNJ $9 100 $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101018 $g AACR2
    830
      
    $a pre personálnu bibliografiu
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.