Number of the records: 1  

Inventory management model with return

  1. SYS0119763
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083311.1
    014
      
    $a 000287979900032 $2 WOS
    100
      
    $a 20101019a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Inventory management model with return $f Pavel Gežík, Ivan Brezina, Juraj Pekár
    301
      
    $a VEGA 1/0360/10
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Model riadenia zásob, ekonomická efektívnosť. Reverzná logistika. Model plánovania výroby s tržbou. Formulácia modelu plánovania výroby s tržbou. Riešenie modelu plánovania výroby s tržbou.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7394-218-2 $1 200 1 $a Mathematical methods in economics 2010 $e proceedings of the 28th International conference, 8-10 September 2010, České Budějovice $v S. 183-187 $1 210 $a České Budějovice $c University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005433 $a riadenie zásob
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0030244 $a logistika reverzná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $f 1983- $p EUBFHIKOV $9 34 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020698 $a Brezina $b Ivan $f 1963- $p EUBFHIKOV $9 33 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029395 $a Pekár $b Juraj $f 1972- $p EUBFHIKOV $9 33 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101019 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.