Number of the records: 1
Cena v podmienkach medzinárodného prostredia
SYS 0119961 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072336.1 100 $a 20101020d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Cena v podmienkach medzinárodného prostredia $d <The> Price in terms of international environment $f Júlia Lipianska 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Faktory ovplyvňujúce trvobu cien v medzinárodnom prostredí. Cenové stratégie. Stratégie založené na pevne stanovených základoch. Flexibilná cenová stratégia založená na nákladovom prístupe. Dynamická prírastková stratégia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 55-59 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101020 $g AACR2
Number of the records: 1