Number of the records: 1
Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme
SYS 0119964 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072336.1 100 $a 20101020d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme $d How to build relation ships with customers in the small business $f Zuzana Lukačovičová, Andrej Miklošík 301 $a VEGA 1/0652/10 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Vymedzenie pojmu CRM (Customer relationship management). Možnosti budovania vzťahu so zákazníkom v malej firme. Lojalita k produktu a k značke ako predpoklad úspechu firmy. Zamestnanci firmy a ich vzťah k značke a k budovaniu CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 60-67 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*0005032 $a komunikácia externá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101020 $g AACR2
Number of the records: 1