Number of the records: 1  

Marketingový význam body image

  1. SYS0120111
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084710.8
    100
      
    $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový význam body image $f Dáša Zaujecová, Štefan Eisele
    330
      
    $a Šesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 170-175 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007273 $a vzťahy medziľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.