Number of the records: 1
Multilaterálna marketingová komunikácia v projektoch
SYS 0120203 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929064923.9 100 $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Multilaterálna marketingová komunikácia v projektoch $f Peter Filo 330 $a Projekty ako efektívny spôsob na dosahovanie zmeny, ktoré si vyžadujú nové prístupy z pohľadu manažmentu ako aj aplikáciu marketingových postupov a stratégií. Komunikácia s dotknutými (zainteresovanými) osobami. Multilaterálne komunikčné stratégie na podporu projektových manažérov pre úspešnú realizáciu projektov. Lobing - osobitný druh komunikácie v projektoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 217-225 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty 610 1-
$9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002565 $a investori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Number of the records: 1