Number of the records: 1
Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa
SYS 0120350 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072341.9 100 $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa $f Pavol Serina 330 $a Systém manažmentu kvality a jeho fungovanie v podniku. Predpoklady implementácie systému manažmentu kvality v podniku. Ako udržať systém manažmentu kvality. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120096 $1 010 $a 978-80-225-3085-9 $1 200 1 $a Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavila Paulína Krnáčová $v S. 154-163 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 213 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005422 $a riadenie procesné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0050188 $a Serina $b Pavol $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Number of the records: 1