Number of the records: 1  

Čo nám povedia Box ploty?

  1. SYS0120503
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072345.2
    100
      
    $a 20101025a2009łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čo nám povedia Box ploty? $f Erika Liptáková, Matej Hudák
    330
      
    $a Spôsob ako možno prehľadne pomocou diagramov box-plot porovnať výsledky písomiek medzi jednotlivými skupinami študentov. Použitie metódy pri porovnávaní výsledkov písomiek/testov v jednotlivých triedach alebo medzi školami navzájom.
    463
    -1
    $1 011 $a 1335-7794 $1 200 1 $a Matematika Informatika Fyzika $e didaktický časopis pre učiteľov matematiky, informatiky, fyziky $v Roč. 18, č. 34, s. 7-12 $1 210 $a Prešov $c MIF Metodologicko-pedagogické centrum $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004874 $a previerky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006551 $a testy didaktické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002453 $a informatika aplikovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028157 $a Liptáková $b Erika $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021063 $a Hudák $b Matej $f 1984- $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101025 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.