Number of the records: 1
Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice
SYS 0120579 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072346.7 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice $d Digitalization influence to a TV station marketing communication $f Štefan Eisele 330 $a Očakávané prínosy digitálnej televízie. Komparácia analógového a digitálneho signálu. Rast ponuky reklamného priestoru a času na trhu. Prezentácia reklamného obsahu a legislatíva. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 145-149 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Number of the records: 1