Number of the records: 1
Historické medzníky budovania corporate identity
SYS 0120705 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240411065937.1 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Historické medzníky budovania corporate identity $d <The> Historical milestones of building corporate identity $f Otília Zorkóciová, Gabriela Ratkovská 301 $a VEGA 1/0803/10 330 $a Porovnanie podstatných charakteristík, mapujúcich zmeny Corporate Identity v historických súvislostiach, ako aj vymedzenie konkrétnych medzníkov zmien. Rôzne prístupy charakteristík Corporate Identity v slede historického spoločensko-ekonomického vývoja od 60. rokov 20. storočia po súčasnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 682-687 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007226 $a vývoj podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003994 $a optimalizácia rozhodovania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006389 $a taktika podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007402 $a zámery podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0006932 $a kultúra podnikania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0024645 $a Ratkovská $b Gabriela $p EUBOBFKMO $4 070 $9 50 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Number of the records: 1