Number of the records: 1  

Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu

  1. SYS0120750
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072351.2
    100
      
    $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu $f Lenka Pčolinská
    301
      
    $a VEGA 1/0493/08
    330
      
    $a Vplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108862 $1 010 $a 978-80-225-2876-4 $1 200 1 $a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej $v S. 82-90 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006582 $a tovar spotrebný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.