Number of the records: 1
Komunikácia značky v internetovom prostredí
SYS 0121017 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072356.3 100 $a 20101102d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Komunikácia značky v internetovom prostredí $f Zuzana Lukačovičová 301 $a VEGA 1/4582/07 330 $a Značka ako silný nástroj strategického marketingu. Psychológia koncepcie lovemarks. Tvorba značky na internete. Etablovanie značky v internetovom obchode. Potenciálne faktory úspechu pri komunikácii online-značiek. Špecifické problémy existujúcej značky na internete. Výhody marketingovej komunikácie na internete. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-188-3 $1 200 1 $a K problémom mediálnej komunikácie II. $e Mediálne kompetencie v ére nových médií $e Marketing a vzťahy s médiami $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice $g recenzenti: Anna Zaušková, Viliam Končal $v S. 181-196 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101102 $g AACR2
Number of the records: 1