Number of the records: 1  

Komunikácia značky v internetovom prostredí

  1. SYS0121017
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072356.3
    100
      
    $a 20101102d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Komunikácia značky v internetovom prostredí $f Zuzana Lukačovičová
    301
      
    $a VEGA 1/4582/07
    330
      
    $a Značka ako silný nástroj strategického marketingu. Psychológia koncepcie lovemarks. Tvorba značky na internete. Etablovanie značky v internetovom obchode. Potenciálne faktory úspechu pri komunikácii online-značiek. Špecifické problémy existujúcej značky na internete. Výhody marketingovej komunikácie na internete.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-188-3 $1 200 1 $a K problémom mediálnej komunikácie II. $e Mediálne kompetencie v ére nových médií $e Marketing a vzťahy s médiami $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice $g recenzenti: Anna Zaušková, Viliam Končal $v S. 181-196 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101102 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.