Number of the records: 1  

Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu

  1. SYS0121837
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819164132.2
    100
      
    $a 20101116d2002łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu $d Improving of customers satisfaction in tourism destinations $z eng $f Anna Konečná
    330
      
    $a Faktory ovplyvňujúce spokojnosť návštevníka cieľového miesta. Atribúty kvality cieľového miesta.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Starostlivosť o zákazníka v cestovnom ruchu $e zborník z vedeckej konferencie $v S. 115-119 $1 210 $a Banská Bystrica $c Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta $d 2002
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0057092 $a Konečná $b Anna $f 1968- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101116 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.