Number of the records: 1  

Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu

  1. SYS0121888
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072400.1
    100
      
    $a 20101116a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu $f Jozef Gajdoš, Mária Dziváková
    330
      
    $a Kultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0121884 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003274 $a menšiny národnostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $f 1962- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0022747 $a Dziváková $b Mária $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101116 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.