Number of the records: 1  

Externá kontrola a hodnotenie škôl v slovenských podmienkach

  1. SYS0123029
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231010125317.5
    100
      
    $a 20101208a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Externá kontrola a hodnotenie škôl v slovenských podmienkach $d External monitoring and evaluation of schools in the Slovak conditions $f Kinga Horváthová
    330
      
    $a Proces výkonu externej kontroly a hodnotenie škôl. Niektoré zistenia z oblasti výkonu kontrolnej a hodnotiacej činnosti zriaďovateľov. Vonkajšia kontrola a hodnotenie v jednotlivých štátoch Európskej únie a na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182186 $1 011 $a 1335-003X $1 200 1 $a Technológia vzdelávania $e vedecko-pedagogický časopis $d Technology of education : a professional magazine on pedagogy $d Bildungstechnologie $v Roč. 18, č. 9 (2010) $1 210 $a Nitra $c SlovDidac $d 2010
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182186 $1 200 1 $a Slovenský učiteľ $d Technology of education : a professional magazine on pedagogy $d Bildungstechnologie $v Č. 9 (2010), s. 2-8
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002493 $a inšpekcia štátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006153 $a sústava výchovno-vzdelávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002322 $a hodnotenie práce
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026667 $a Horváthová $b Kinga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101208 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.