Number of the records: 1  

Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku

  1. SYS0123228
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207081743.0
    100
      
    $a 20101213a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku $f Viera Spodniaková
    330
      
    $a Charakteristika a ciele marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Rozdiely medzi klasickou a integrovanou marketingovou komunikáciou.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0122741 $1 010 $a 978-80-8040-404-8 $1 200 1 $a Manažment : teória, výučba a prax 2010 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010 $v S. 347-350 $1 210 $a Liptovský Mikuláš $c Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036925 $a Spodniaková $b Viera $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101213 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.