Number of the records: 1  

Modely hodnotenia spokojnosti zamestnancov

  1. SYS0124452
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072416.3
    100
      
    $a 20110117a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modely hodnotenia spokojnosti zamestnancov $f Marek Andrejkovič, Zuzana Hajduová
    301
      
    $a VEGA 1/0339/10
    327
      
    $a Príspevok vznikol pri riešení úloh grantového projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
    330
      
    $a Návrh modelu hodnotenia spokojnosti zamestnancov a jeho použitie cez výpočtovú techniku. Prínosy modelu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124134 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 6, č. 5 (2010), s. 58-63 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2010
    541
    1-
    $a Evaluation models of employee satisfaction
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006424 $a technika výpočtová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003406 $a modely ekonometrické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    675
      
    $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014120 $a Andrejkovič $b Marek $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $f 1974- $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110117 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.