Number of the records: 1  

Teoretické aspekty medzinárodnej migrácie - komparácia modelov

  1. SYS0127671
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072443.8
    100
      
    $a 20110404a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Teoretické aspekty medzinárodnej migrácie - komparácia modelov $f Martin Grešš
    330
      
    $a V posledných rokoch môžeme pozorovať niekoľko všeobecných trendov v medzinárodnej migrácii, ku ktorým patrí globalizácia, zrýchľovanie, diferenciácia, feminizácia a rastúce spolitizovanie migrácie. Autor v príspevku analyzuje viaceré základné teoretické koncepcie týkajúce sa medzinárodnej migrácie, pretože základný neoklasický model založený na maximalizácii užitočnosti jednotlivca nie je schopný vysvetliť niektoré príčiny medzinárodnej migrácie v súčasnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0126919 $1 010 $a 978-80-225-3172-6 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010 $d International relations 2010 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings 11th international scientific conference : Smolenice castle December 2nd - 3rd 2010 $f Zostavovatelia zborníka: Milan Márton, Lucia Milošovičová $v S. 245-252 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [933 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003353 $a migrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004343 $a pohyb obyvateľstva
    675
      
    $a 314 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000040 $x Demografia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066512 $a Grešš $b Martin $f 1978- $p EUBFMVKDV $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110404 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.