Number of the records: 1
Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku
SYS 0128948 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101209.4 100 $a 20110509a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku $f Katarína Teplická 330 $a Marketingové náklady v podnikoch. Stratégia marketingových nástrojov v podniku. Náklady podľa položiek marketingového mixu. Rozpočtovanie nákladov. Základné marketingové ciele podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212634 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 4 (2011), s. 58-60 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001088 $a analýza nákladov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002635 $a kalkulácia nákladov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003312 $a metódy kalkulačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005545 $a rozpočtovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007581 $a znižovanie nákladov 675 $a 657.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000326 $x Náklady. Kalkulácie nákladov 700 -1
$3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110509 $g AACR2
Number of the records: 1