Number of the records: 1  

Contemporary challenges in management II.

  1. SYS0129250
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240104121453.4
    010
      
    $a 978-80-557-0145-5
    100
      
    $a 20110516$2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Contemporary challenges in management II. $b elektronický zdroj $e proceedings from international scientific conference : 26. november 2010 Banská Bystrica $d Súčasné výzvy v riadení podniku II.
    210
      
    $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d 2010
    215
      
    $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005555 $a rozvoj podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    710
    12
    $3 eu_un_auth*0038101 $a Contemporary challenges in management $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 2. $e Banská Bystrica, Slovensko $f 26.11.2010 $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0010196 $a Občianske združenie EKONÓMIA $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0038102 $a University of Silesia - School of Management in Chorzow $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110516 $g AACR2
    830
      
    $a Km: Zborník na CD je po príspevkoch
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.