Number of the records: 1
Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility
SYS 0129401 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134348.5 100 $a 20110517a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility $f Vladimíra Jurišová 330 $a Definícia a základné princípy konceptu Fair Trade. Výrobky označené logom FLO (Fairtrade Labeling Organization). Problémy ľudí v rozvojových krajinách a nástroje odstraňovania chudoby v týchto krajinách. Dohody prospešné pre výrobcov z rozvojových krajín. Fair Trade vo svete a na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 138-142 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002955 $a krajiny rozvojové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110517 $g AACR2
Number of the records: 1