Number of the records: 1
Teoretické prístupy v sociálnom marketingu
SYS 0130018 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072504.5 100 $a 20110530d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Teoretické prístupy v sociálnom marketingu $f Jana Kováčová 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 230-235 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Number of the records: 1