Number of the records: 1  

Proces tvorby lojality zákazníkov

  1. SYS0130088
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072505.1
    100
      
    $a 20110530a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces tvorby lojality zákazníkov $f Zora Vajsochrová, Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Lojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0134528 $1 010 $a 978-80-225-3209-9 $1 200 1 $a Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $f kolektív $v S. 5-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 103 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019170 $a Vajsochrová $b Zora $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.