Number of the records: 1
Marketingové trendy v postkrízovom období
SYS 0141933 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083330.2 100 $a 20111010a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingové trendy v postkrízovom období $f Lenka Šimorová 301 $a VEGA 1/ 0803/10 330 $a Zdvorilostné prejavy zo strany firiem na prilákanie, zapojenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov poskytovaním vernostných kariet, rôznych zliav a darčekov. Sledovanie meniacich sa trendov spotrebiteľov miest. Pandemónium ceny. Vyrobené pre Čínu. Žiť zdravo a pohodlne – wellness a healthy– welthy. Veľkorysosť bohatých značiek. Spontánnosť. Ekonadradenosť - dôraz na trvalo udržateľný rozvoj. Multivlastníctvo produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0141764 $1 010 $a 978-80-7314-237-6 $1 200 1 $a Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století $b elektronický zdroj $e V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník $v S. 375-378 $1 210 $a Kunovice $c Evropský polytechnický institut $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [520 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007522 $a zľavy obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111010 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1