Number of the records: 1  

Quantitative population analysis as the factor of the qualitative evolution of the higher education

  1. SYS0142298
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230323073342.7
    100
      
    $a 20111017a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Quantitative population analysis as the factor of the qualitative evolution of the higher education $f Monika Čonková, Cyril Závadský
    330
      
    $a Vývoj a prognóza populácie 19-násť ročných ako podstatný faktor vývoja počtu novo prijatých univerzitných študentov. Kvantitatívny vývoj slovenských vysokoškolských inštitúcií. Kvantitatívny vývoj vysokoškolského vzdelávania ako faktor kvalitatívneho vývoja vo vysokoškolskom vzdelávaní. Prognózy.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-86175-77-5 $1 200 1 $a International days of statistics and economics at VŠE, Prague $e conference proceedings, September 22 and 23, 2011 $v S. [1-9] $1 210 $a Prague $c University of Economics, Prague $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $f 1976- $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066979 $a Závadský $b Cyril $f 1971- $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111017 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena ISBN (pôvodné ISBN 978-80-86175-72-0) kvôli registrácii zborníka vo WoS
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.