Number of the records: 1  

Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku

  1. SYS0143371
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072554.9
    100
      
    $a 20111108a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku $f Marína Smolková
    330
      
    $a Výsledky pozorovania konzistentnej komunikácie 10 slovenských bánk dominantných na slovenskom trhu. Sledovaných bolo päť indikátorov konzistentnosti - logo banky a jeho farebnosť, slogan, deklarovanie príslušnosti ku skupine, televízna reklama (nálada, korporátny hlas, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania) a printová reklama (nálada, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania). Poznatky z pozorovania sú zhrnuté v tabuľke.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0141701 $1 010 $a 978-80-225-3247-1 $1 200 1 $a Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $v S. 94-107 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [124 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003130 $a logo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005306 $a reklama inštitucionálna
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017457 $a Smolková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111108 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.