Number of the records: 1  

Model for Assessment of Key Competencies for Knowledge Society in University Students

  1. SYS0143590
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083331.7
    100
      
    $a 20111114a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Model for Assessment of Key Competencies for Knowledge Society in University Students $f František Mesároš, Margita Mesárošová, Peter Mesároš
    301
      
    $a Req-00073-0001
    330
      
    $a Návrh modelu pre určenie kľúčových kompetencií pre znalostnú spoločnosť pre univerzitných študentov. Osem kľúčových kompetencií. Súčasný výskum. Navrhovaný model identifikácie kľúčových kompetencií budúcich absolventov pre znalostnú spoločnosť ( 8 krokov). Hodnotenie kľúčových kompetencií pomocou modelu.
    463
    -1
    $1 011 $a 1944-6934 $1 200 1 $a International journal of arts & sciences $v Vol. 4, no. 5 (2011), p. 252-259 $1 210 $a New Britain $c Central Connecticut State University $d 2011
    541
    1-
    $a Model hodnotenia kľúčových kompetencií pre vedomostnú spoločnosť u študentov vysokých škôl
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001002 $a absolventi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001586 $a spoločnosť vedomostná
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0046723 $a Mesároš $b František $4 070 $9 20 $r 0,1
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049038 $a Mesárošová $b Margita $9 40 $r 0,2 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003701 $a Mesároš $b Peter $p EUBPHFKMA $9 40 $r 0,2 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111114 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.