Number of the records: 1  

Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market

  1. SYS0144501
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083334.0
    100
      
    $a 20111205a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market $f Ľudmila Novacká
    330
      
    $a Význam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-0-615-54307-9 $1 200 1 $a 29th EuroCHRIE $e annual conference, Dubrovnik, Croatia $e conference proceedings, 19-22 October 2011 $v S. 443-453 $1 210 $a Dubrovnik $c <The> American College of Management and Technology $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $a Bratislava
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021368 $a Novacká $b Ľudmila $f 1953- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111205 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.