Number of the records: 1
Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
SYS 0144722 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240315101047.9 010 $a 978-80-225-3307-2 100 $a 20111208d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 215 $a 124 s. 301 $a VEGA 1/0333/11 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111208 $g AACR2
Number of the records: 1