Number of the records: 1  

Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente

  1. SYS0144722
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315101047.9
    010
      
    $a 978-80-225-3307-2
    100
      
    $a 20111208d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011
    215
      
    $a 124 s.
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111208 $g AACR2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.