Number of the records: 1
Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu
SYS 0145754 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072630.2 100 $a 20111222a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu $f Eva Hanuláková 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Podstata marketingového auditu a jeho význam pre marketingové riadenie a podnikovú prax. Procesná stránka marketingového auditu. Predauditové aktivity. Postavenie marketingového auditu vo vzťahu k ostatným kontrolným a diagnostickým metódam a systémom. Due dilligence. Marketingový kontroling. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 15 (2011), s. 363-370 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 541 1-
$a Marketing audit as a method of marketing management 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*0005025 $a diagnostika podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0005763 $a kontroling finančný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2
Number of the records: 1